پیشرفت پروژه‌های راه‌سازی روستایی در البرز ۴۴ درصد است

کرج - مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های محورهای روستایی در دست اقدام استان البرز حدود ۴۴ درصد است.
تقی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پروژه‌های راه روستایی استان البرز، اظهار کرد: کل راه‌های روستایی این استان هزار و ۷۲ کیلومتر است که از این میزان ۷۹۱ کیلومتر آن راه آسفالته و ۲۸۱ کیلومتر نیز راه شوسه و خاکی است.
وی در خصوص تعداد قراردادهای منعقد شده با پیمانکاران به منظور احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی استان در سال گذشته، گفت: ۲۱ قرارداد داشتیم که با مجموع اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به انجام رسیده و به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان البرز تحویل داده شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز افزود: در سال جاری نیز در قالب رسیدگی به وضعیت راه‌های روستایی استان البرز تعداد ۶ قرارداد در قالب ۴ طرح در دست اجرا داریم که در مجموع برای این پروژه‌های منعقد شده ۱۱ میلیارد تومان اعتبار منظور شده است و کارهای این پروژه‌ها در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه طول کل پروژه‌های در دست اقدام در زمینه احداث و یا رسیدگی به راه‌های روستایی استان البرز ۱۷۲ کیلومتراست، عنوان کرد: با اتمام و بهره برداری از این پروژه‌ها حدود ۱۶ درصد از راه‌های روستایی البرز احداث، بهسازی و یا روکش آسفالت می‌شود.
رضایی در تشریح وضعیت اجرایی پروژه‌های راه روستایی استان البرز با بیان اینکه این پروژه‌ها فعال بوده و در حال اجرا است، بیان کرد: در مجموع پیشرفت فیزیکی پروژه‌های محورهای روستایی در دست اقدام استان البرز حدود ۴۴ درصد است.

Comments