استاندار مازندران خواهان رفع گره اجرای آزاد راه ساری- قائمشهر شد

ساری-ایرنا- استاندار مازندران خواهان رفع گره اجرایی شدن آزاد راه ساری- قائمشهر به عنوان یکی از پروژه‌های مهم راهسازی استان از سوی وزارت راه و شهرسازی شد
 احمد حسین زادگان روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی تقاطع کمربندی شمالی ساری که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد این گره را اختلاف بین کارفرما و پیمانکار بر سر سهم مالی اجرای این پروژه بیان کرد.
وی افزود: برای سهم مالی بین پیمانکار این پروژه و کارفرما ( وزارت راه و شهرسازی) اختلافاتی وجود دارد که اجرای این پروژه را به تاخیر انداخته است.
وی اضافه کرد: انتظار می رود تا وزارت راه و شهرسازی با ورودش این اختلاف را بر طرف کند تا ما بتوانیم این پروژه راهسازی که نقش حیاتی در رفع گره کور ترافیکی استان مازندران دارد را هر چه سریعتر به مرحله اجرا برسانیم.
نماینده عالی دولت در مازندران گفت: وزارت راه و شهرسازی به خصوص در دوران وزارت دکتر اسلامی وزیر فعلی که پیش از این نیز سمت استانداری مازندران را عهده دار بود، به پروژه های راهسازی استان مازندران تحرک خوبی داد.
حسین زادگان افزود: به نظر می رسد وزیر راه و شهرسازی همان مطالباتی را که از وزارت راه و شهرسازی در دوره مسوولیتش در کسوت استانداری مازندران در حوزه فراهم کردن زیرساخت های راهسازی انتظار داشتند را در دوره وزارتش بر راه و شهرسازی اجرایی کرده است.
وی خاطرنشان کرد: در بیش از یکسال اخیر اکثر پروژه های راهسازی متوقف استان مازندران با دستور وزیر راه و شهرسازی عملیاتی شد و حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهسازی در این استان در دست اجراست.
استاندار مازندران از تلاش وزیر راه و شهرسازی در اجرای پروژه های راهسازی مازندران قدردانی کرد.
در مازندران حدود ۱۰۶ پروژه راهسازی در دست اجراست که ۷۹ پروژه مربوط به راه روستایی و مابقی راههای اصلی است.

Comments